نکاتی برای پمپاژ برای افزایش شیر تغذیه شیر

استفاده منظم و مکرر برای از بین بردن شیر مادر از  شما می تواند به شما در ایجاد، حفظ و یا افزایش میزان شیر مادر کمک کند. این که آیا شما پمپاژ پس از و از طریق تغذیه با شیر مادر، و یا پمپاژ به طور انحصاری برای کودک شما، به طور کامل از شیر خود را از های خود را تخلیه و عمل پمپ مادر تحریک خود را تشویق بدن خود را به شیر بیشتر. در اینجا 15 نکته برای پمپ کردن برای ساختن یا افزایش میزان شیر مادرتان وجود دارد.

از پمپ راست مادر استفاده کنید
از یک پمپ بیمار درجه یک یا یک پمپ مادر با کیفیت بالا استفاده کنید. یک پمپ که توسط دست یا یک پمپ برقی کوچک یا باتری کار می کند، خوب است برای پمپاژ گاه به گاه، اما به اندازه کافی قوی نیست و برای تولید و نگهداری شیر سالم عرضه می شود. یک پمپ دوبل ممکن است یک سرمایه گذاری خوب باشد، زیرا زمان صرفه جویی در مصرف آن بسیار مناسب است، به ویژه اگر پمپاژ کنید.

از پمپ به درستی استفاده کنید
برای بهترین نتایج، دستورالعمل سازنده را در مورد چگونگی استفاده از پمپ به درستی دنبال کنید و مطمئن شوید که پمپ خوب کار می کند.

مطمئن شوید فلنج های مادر شما مناسب است
اطمینان حاصل کنید که فلنج پمپ (سپر)، بخشی از پمپ که روی ها و ها می رود، مناسب شما است. استفاده از فلنج های مادر که بیش از حد بزرگ و یا خیلی کوچک هستند می تواند به مسائل مانند نوک های آسیب دیده یا بافت آسیب برساند.

یک اسنک و نوشیدنی را آماده کنید
ممکن است احساس خستگی یا گرسنگی کنید در حالی که پمپاژ می کنید، قبل از شروع به یک لیوان آب یا آب و برخی مواد سالم در کنار محل پمپاژ خود قرار دهید. آسان است برای گرفتن یک میان وعده و یک نوشیدنی اگر آن را در دسترس شما است.


آماده شدن برای پمپ
قبل از شروع به پمپاژ، دست ها را بشویید و یک مخزن شیردوش یونی مام  را که مناسب نیازهای شما است، انتخاب کنید.


راحت باش
شما برای 20 تا 30 دقیقه پمپ می کنید، بنابراین به یک موقعیت راحت می روید.

پمپ اغلب
اگر کودک شما اولین را باردار می کند، ابتدا شیر را تغذیه می کند و بعد از هر بار تغذیه می شود. اگر شما به طور انحصاری پمپاژ می کنید، شیر مادرتان را به عنوان اغلب ممکن است برای تحریک تولید شیر مادر بیان کنید. اگر می توانید هر 3 ساعت یک هدف بگذارید.


برخی از زمان ها در تماس مستقیم با پوست شما به کودک شما می گذارند
مطالعات نشان می دهد که مراقبت از کانگورو، که زمان در تماس مستقیم پوست و پوست با کودک شما را می گذراند، می تواند مقدار شیر مادر را که می توانید پمپ کنید، افزایش دهد. اگر کودک شما در بیمارستان است و نمی تواند شیردهی کند، با کارکنان بیمارستان در مورد استفاده از مراقبت از کانگورو صحبت کنید، همانطور که اغلب کودک شما آن را تحمل می کند.


گرمای خنکی را به های خود اعمال کنید
قبل از اینکه پمپ کنید، بطری های گرم و مرطوب را روی ها قرار دهید. گرمای مرطوب می تواند موجب جریان شیر مادر شما شود.

کودک شما می تواند پمپ شیر بیشتری را به شما کمک کند
در صورت امکان، پمپ در حالی که نزدیک نوزاد خود هستید یا در حالی که کودک خود را نگه دارید. هنگامی که از فرزندتان پمپ می کنید، سعی کنید او را آرام کنید و فکر کنید. به دنبال یک عکس از کودک خود، گوش دادن به یک ضبط صدای خود و یا گریه، و نگه داشتن یک قطعه از لباس و یا پتو که بوی خود را حمل می تواند به تحریک رفلکس خود را پایین آوردن و شیر دادن شیر است.


پمپ 10 تا 15 دقیقه در هر مادر
اگر یک بار پمپاژ یک مادر را انجام دهید، بین ها به جلو و عقب هر زمانی که جریان شیر مادر به یک قطره فقط چند قطره می رسد یا به طور کامل متوقف می شود، تغییر دهید. اگر در همان زمان پمپاژ هر دو را انجام دهید، می توانید پمپ کنید تا جریان متوقف یا متوقف شود، چند دقیقه صبر کنید و سپس دوباره شروع به پمپ کنید. همانطور که شیردوش برقی کین یو، ماساژ دادن یا سکته مغزی خود را برای کمک به حذف شیر مادر بیشتر می برید.

پمپاژ + Galactagogues = مادر شیر بیشتر
از دکتر یا مشاور تغذیه در مورد galactagogues بپرسید. پمپاژ همراه با استفاده از داروهای خاص و یا گیاهان می تواند کمک به افزایش عرضه شیر مادر شما. البته، مهم است که توجه داشته باشید که استفاده از داروها و گیاهان به تنهایی به میزان زیادی کمک نخواهد کرد. تحریک و حذف شیر از برای دیدن نتایج از speakerdesk ضروری است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که شما اغلب در پمپ نگه دارید.

شیر پودر شیر خود را با خیال راحت ذخیره کنید
پس از پمپ کردن، شیر مادر را که جمع آوری کرده اید به درستی ذخیره کنید. شیر را می توان در دمای اتاق، یخچال یا یخ زده نگه داشت. در ظرف مناسب و در دمای مناسب، شیر مادر را می توان برای شش ماه یا حتی بیشتر ذخیره کرد.

پمپ خود را، فلنج های مادر، لوله، و تجهیزات ذخیره سازی شیردوش وکتو را تمیز نگه دارید
پس از هر استفاده، دستورالعمل سازنده را برای پاک کردن و تمیز کردن پمپ پمپ و لوله خود دنبال کنید. فنجان های و مادر خود را در آب داغ و صابون شستشو دهید. سپس، آنها را خوب بشویید و به آنها اجازه دهید کاملا خشک شوند تا آماده شوند تا بعدا به آنها نیاز داشته باشید.

مراقب خودت باش
هنگامی که شما مراقب کمی هستید، و همیشه همیشه برای انجام آن، آسان است که خود را برای آخرین بار. اما، اگر از خودتان مراقبت نکنید، می توانید بر میزان شیر مادرتان تأثیر بگذارید.

منبع ترجمه