هدف کلی این خدمات ویلچر

حمایت از افراد دارای معلولیت و مراقبان آنها است، با افزایش تحرک برای حفظ استقلال و بهبود کیفیت زندگی آنها.

ارزیابی به منظور بررسی شیوه زندگی فردی، شرایط پزشکی و نیازهای در حال انجام است تا بهترین تجهیزات را برای فرد تعیین کند.

اگر شخصی بخواهد ویلچردیگری را انتخاب کند، این سرویس صندوق چرخشی را فراهم می کند تا بتواند ویلچرخود را از انتخاب خود خریداری کند، در حالی که هرگونه الزامات بیش از نیازهای پزشکی / بالینی خود را برآورده می کند.

باطری ویلچر که توسط این سرویس ارائه می شود، توسط خدمات تعمیر و نگهداری در خانه ما تعمیر و نگهداری می شود.

برای این سرویس کیست؟

این سرویس برای کودکان (بیش از 3 سال) و بزرگسالان است که با یک پزشک ted ثبت نام می کنند و یا در منطقه Doncaster Borough ثبت نام می کنند و با یک پزشک عمومی ثبت نام نمی کنند، که دارای معلولیت دائمی است که باعث تحرک آنها می شود.

خدمات ویلچربرای افرادی که نیاز به تحرک (فقط اسکوتر) ندارند و یا افرادی که در خانه های پرستاری یا مسکونی زندگی می کنند مناسب نیست و نیاز به یک ویلچر ارتوپدی برای استفاده از ترانزیت دارند.

ارجاعات

ما ارجاعات از پزشکان عمومی و دیگر متخصصان مراقبت های بهداشتی و مراقبت های ویژه را می پذیریم (خود ارجاع توسط سرویس پذیرفته نمی شود). بیمارانی که قبلا به این سرویس شناخته شده اند قادر به تماس مستقیم با سرویس برای ارزیابی مجدد از طریق تلفن یا ایمیل هستند.

پس از یک ارجاع، ما از طریق قرار دادن نامه یا نامه تلفنی به شما اطلاع می دهیم. اگر تاریخ و / یا زمان ویلچر ساده مناسب نیست، لطفا با ما تماس بگیرید و ما آن را برای یک زمان مناسب تر برای شما ترتیب خواهیم داد.

بستگان بیمار، مراقبین و یا درمانگران بسیار خوش آمدید برای شرکت در جلسات (ملاقات ها) هستند، زیرا این امر اغلب مفید است وقتی بیماران ارتباط برقرار دشوار می کنند.

منبع