انتخاب لامپ یو وی جهت ضد عفونی آب

لامپ یو وی سی با طول موج 7/253 نانومتر است که توسط نسل جدیدی از لامپ های فوق لیزر قوی تولید می شود که عمر طولانی آن 12000 ساعت است. این امر باعث تضمین کارآیی ضد عفونی در جلبک ها و باکتری ها می شود. از جمله باکتری های لژیونلا).

لامپ یو وی سی
کار کردن :


آب از طریق فیلتر تصفیه Filter-UV UV-C توسط یک پمپ هدایت می شود که در آن اشعه UV-C خنثی سازی باکتری ها، ویروس ها و سایر ارگانیسم های اولیه را متوقف می کند. این Filter Selection System UVC Pool شما را مطمئن می کند که آب خود را به گونه ای کارآمد و ایمن، تازه و تمیز می کند و از کلرید در استخر شنا تا 80٪ کاهش می یابد.
ارتقاء به سیستم های قبلی:
لوله های ضخیم 2 میلی متر ضخیم از تصفیه کننده UVC فیلترترا در قطر بزرگتر از رایج ترین سیستم های لامپ یو وی سی موجود در بازار هستند و دارای قطر 90 میلیمتر هستند که مزایای آن این است که سرعت جریان آب با 25٪ در داخل راکتور 316L ضد زنگ فولاد UV چه چیزی باعث می شود لامپ های UV با خاصیت بالا، بیشتر زمان تابش اشعه ماوراء بنفش در آب عبور و سپس سیستم های دیگر با همان ولتاژ لامپ.
بازتاب UV فوق العاده:
سیستم Filtreau UVC Select یک مسکن راکتور 316L از جنس استنلس استیل UV ساخته شده است و برای استخرهای Koi و استخرها ساخته شده است و می تواند استفاده از کلر و مواد شیمیایی دیگر را تا 80٪ در استخرهای شنا کاهش دهد. C تابش و افزایش بهره وری تا 35٪ ..
کاربرد :
از آنجا که اندازه تقریبا یک متر طول UVC instructableرا انتخاب کنید تصفیه کننده آب کامل UV برای صاحبان استخر خصوصی و حرفه ای با خواسته های بالا برای ضد عفونی آب وجود دارد استخر و / یا کنترل جلبک در Koi استخر
نصب آسان:
این واحد برای کاهش فشار حداقل با یک اتصال ورودی / خروجی 63 میلی متری استفاده می شود و به دلیل خروجی پایین، این واحد فلتاوا UVC تیتان به راحتی نصب می شود و به طور کامل با یک کتابچه راهنمای الکترونیکی، بالستیک الکترونیکی، فرکانس بالا لامپ فتوتراپی و براکت های نصب
لامپ ال ای دی :
ویژه این در هلند Innovated Filtreau UVC Select سیستم این است که این 3 رنگ LED لامپ جادوگر شما را به موقع نشان می دهد زمانی که شما نیاز به سفارش یک لامپ جابجایی جدید و هنگامی که شما نیاز به جایگزینی لامپ قدیمی، بنابراین شما همیشه بهترین و preformens بهینه از این سیستم ضد عفونی آب.
E.U. مقررات:
همه سیستم UV Filtre Filtreau مطابق مقررات جدید اتحادیه اروپا و یک جادوگر سوئیچ ایمنی اطمینان حاصل کنید که لامپ تنها هنگامی که لامپ در محفظه در خانه محافظت می کند، ایمنی مطلوب را برای کاربر در برابر اشعه ماوراء بنفش در برابر چشم، پوست و پوست در طول تعمیر و نگهداری و یا تغییر چراغ ها
مزایای درمان UV-C:
آب تازه، تمیز و روشن را فراهم می کند
آب واضح و واضح، بوی ها، چشم های قرمز کم، چشم ها و سوزش پوست را کاهش می دهد
ضد عفونی آب موثر و با خیال راحت
ضدعفونی کردن نور لامپ یو وی بی بدون هیچ افزودنی، بدون بوی و هیچ پاتوژن فعال در استخر شنا
می تواند مصرف کلر و سایر مواد شیمیایی را تا 80٪ کاهش دهد
شکل گیری قالب، باکتری و جلبک را تحت کنترل نگه می دارد
از آسیب های ساختاری ناشی از محصولات جانبی کلر جلوگیری می کند.
محیط زیست سازگار تر از روش های تصفیه آب روش سنتی
ضد عفونی کننده UV از ترکیب کلر (کلرامین) در استخر شنا استفاده می کند
مزایای فیلتر UV UV انتخاب شده:
قطر مسطح 90 میلی متر برای پوشش مناسب UV-C
تا 35٪ بیشتر از UV-C تولید شده در نتیجه انعکاس
فولاد ضد زنگ 316L مقاوم در برابر خوردگی 2mm ضخامت
ساخته شده در هلند
طول عمر مورد انتظار لامپ UV 12000 ساعت
دارای چراغ های هشدار دهنده طول عمر LED
استفاده از کلراید را با 80٪ در استخرهای شنا کاهش دهید
سوئیچ ایمنی لامپ برای جلوگیری از تماس UV / چشم پوست.
امکانات اتصال انعطاف پذیر 360 درجه برای نصب آسان و تعمیر و نگهداری
طولانی تر شدن زمان نوردهی UV برای ضد عفونی بهتر
منبع