سیلندر اکسیژن فشرده، یا "مخازن سبز"

کنسانتره اکسیژن
سیستم های اکسیژن مایع
نوع سیستم فرزند شما بستگی به میزان اکسیژن مورد نیاز، چه شرکت بیمه شما و چه فعالیت هایی خارج از خانه شما خواهد بود. برای تعیین اینکه چه چیزی برای فرزندتان مناسب خواهد بود، با مدیر پرونده شما و ارائه دهنده تجهیزات خانگی کار کنید.
سیلندر اکسیژن فشرده
مخازن سبز، معمولا مخازن بزرگ و یا مخازن "H" به خانه شما تحویل داده می شود و باید در یک گوشه امن از یک اتاق محافظت شود. واحدهای کوچکتر قابل حمل به نام "E" یا "D" مخازن برای حمل و نقل استفاده می شود و همچنین تحویل داده خواهد شد. یک کلید برای روشن و خاموش کردن مخزن لازم است. مخزن قابل حمل باید هنگام خالی جایگزین شود. بنابراین، خانواده شما باید برای سفرهای خارج از خانه برنامه ریزی کنید.
کنسانتره اکسیژن
این دستگاه اکسیژن ساز gba را از هوا اکسیژن تهیه می کند و آن را به کودک شما تحویل می دهد. این قابل حمل نیست و نیاز به برق دارد تا کار کند. مخازن E قابل حمل نیز برای حمل و نقل تحویل داده می شود و ممکن است برای پشتیبان گیری در صورت خرابی برق مورد استفاده قرار گیرد. کنسانتره اکسیژن اغلب برای افرادی که تنها در اکسیژن در شب هستند استفاده می شود، اما آنها می توانند 24 ساعت در روز استفاده شوند.
سیستم های اکسیژن مایع
این سیستم ها شامل یک مخزن بزرگ نقره بزرگ و یک یا دو دستگاه قابل حمل می باشد. واحدهای قابل حمل مورد نیاز برای سفر خارج از خانه مورد استفاده قرار می گیرند. وقتی خالی می شوند، می توانند از مخزن بزرگ دوباره پر شوند. دستگاه های قابل حمل با وزن 8 تا 10 پوند وزن دارند و می توانند با یک بند یا دسته ی شانه حمل شوند. اکسیژن مایع به صورت مکرر استفاده می شود؛ بنابراین، واحدهای قابل حمل فقط قبل از استفاده باید پر شوند. سیستم های مایع اغلب پر هزینه هستند.

سایر تجهیزات مورد نیاز
شما یک رگولاتور / جریان سنج با سیستم اکسیژن خانه خود را تحویل خواهید گرفت. مقدار اکسیژن کودک شما می شود در لیتر در هر دقیقه اندازه گیری می شود، و در بعضی موارد، قطر یک لیتر در هر دقیقه. اطمینان حاصل کنید که دارای نوع صحیح جریان متر برای ارائه مقادیر مورد نیاز اکسیژن برای سیستم های اصلی و قابل حمل است.

لوله های فرعی اکسیژن نیز موجود است. با این حال، برای بچه های کوچک با مقادیر کم اکسیژن ساز یوول، توصیه می شود که بیش از 14 فوت از لوله های فرعی استفاده نشود.

شرکت تأمین کننده اکسیژن ساز اینوژن باید در مورد راه اندازی، مراقبت، استفاده و عیب یابی سیستم اکسیژن کودک خود را به شما ارائه دهد.

هزینه
شرکت های عرضه کننده اکسیژن معمولا هزینه اجاره ماهانه برای سیستم مورد استفاده شما را پرداخت می کنند. اگر یک تمرکز کننده اکسیژن برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد، ممکن است توسط شرکت بیمه شما خریداری شود.

منبع ترجمه