با پیشرفت تکنولوژی ساخت ویلچر راحتتر، رشد فزاینده ای یافته است

WaterWheels® یک ویلچر ساحلی شناور است که افراد دارای معلولیت را قادر می سازد تا دسترسی به زمین های نرم (ماسه، چمن، برف، ماسه و غیره)

با تشکر از دستشویی های شناور و چرخ های بزرگ، کاربران WaterWheels® همچنین می توانند با خیال راحت در آب شناور شوند. مهار ایمنی WaterWheels® هنگام عبور از شن و آب به مسافرین خود ایمنی می دهد.

جامعه غیرفعال اکنون می تواند از ساحل، اقیانوس ها، دریاچه ها، آبشارها و استخر ها با قابلیت اطمینان و راحتی WaterWheels® استفاده کند. WaterWheels® از 6 بخش مختلف تشکیل شده است: قاب، 2 armrests و 3 چرخ بزرگ و به راحتی مونتاژ و جداسازی می شود در کمتر از یک دقیقه بدون هیچ ابزار! WaterWheels® مناسب برای همه کاربران ویلچر لگن دار و کسانی که نیازهای خاص دارند.
آنها عقب می مانند، به طوری که آنها شناور، درست مانند شما در آب در پشت خود شناور است. خارق العاده!!!

ویلچر سنسور لی TDAR خود را کنترل می کند

پژوهشگر MIT دانیال روس پس از بازدید از جامعه بازنشستگی، در این پروژه شروع به کار کرد. در حالی که آنجا بود، متوجه شد که کارکنان کافی برای کمک به همه افراد در ویلچر وجود ندارد. او متوجه شد که نیاز به حل مشکل و کمک به مردم برای حرکت آزادانه و راحت بدون نیاز به کمک از یک عضو کارمند دارد.
به طور مشابه با همان اصول خودروی خود رانده شده، آنها با سه سنسور Lidar مجهز شده اند.

 از پست وبلاگ اخیر من در مورد خودروهای خود استفاده کنید
 
عکس اعتباری: پاناسونیک
صندلی های چرخ دار در منطقه ای که قبل از برنامه ریزی حرکت می کنند مورد آزمایش قرار می گیرند و از سنسور برای ساخت یک نقشه منطقه استفاده می کنند.

سنسورها قادر به انتخاب اشیاء متحرک و موانعی هستند که ممکن است در راه ظاهر شوند.

لازم است قبل از اینکه بیمارستان ها آنها را قبول کنند، باید پیشرفت بیشتری داشته باشند اما تا کنون منافع بیمارستان ها در سنگاپور و بوستون وجود داشته است.
خانم روس می گوید: "آن بسیار نزدیک به استفاده قابل استفاده است" با کمی مهندسی و موانع برای غلبه بر.
 
مفهوم NEWS concept wheelchair یکی از آخرین پیشرفت های تکنولوژی است. هر ویلچر استاندارد را به شکل الکتریکی تبدیل می کند.
این است که ویلچر الکتریکی را برای کسانی که نمی توانند از برق کامل استفاده کنند، ارائه می کنند.
فناوری Segway در حال حاضر برای استفاده از ویلچر برقی از طریق تعادل استفاده می شود.
پنج سنسور ژیروسکوپی برای نگه داشتن ویلچر و پایدار استفاده می شود.

ویلچر همه کوه
طراحی شده توسط فرانسیسکو لوپین، ویلچر کوهی با ویژگی های یک ویلچر معمولی همراه با چابکی و مهندسی به راحتی در هر کجا حرکت می کند. رفتن به ساحل، در قدم زدن و رقابت در حوادث ورزشی، نسیم خواهد بود.

این ویلچر همه چیز عالی است! digitalocean
HXC BMX ورزشی صندلی چرخدار
این مدل برای BMX Motocross طراحی شده است، به این ترتیب رقبا و ورزشکاران کنترل بهینه را انجام می دهند تا مانع پیشرفت و پیشرفت شوند.
ویلچر تحت کنترل مغز.
ین اختراع طراحی شده است تا افراد ثالث فلج شده بتوانند به استقلال و آزادی دست یابند. محققان دانشکده مهندسی پلی تکنیک سنگاپور برنامه ای را طراحی کرده اند که با آیفون کار می کند. کاربر ویلچر هدست ویژه ای را طراحی می کند که سیگنال مغز را تفسیر می کند و به نظرات کاربران پاسخ می دهد. کاربرانی که از ویلچر اطفال تمرکز می کنند و از یک عمل یا شیء فکر می کنند، مانند حرکت به سمت چیزی، برنامه فعالیت مغز را درک می کند و ویلچر را به سوی جسم حرکت می دهد. این یک تکنولوژی هیجان انگیز است!

در صورتی که قبل از آن از دست رفته بودید، این مقاله را در یک برنامه مفهومی مشابه بررسی کنید.

منبع ترجمه