با چنین طیف گسترده ای در بازار، تصمیم گیری برای انتخاب شیردوش ممکن است دلهره آور باشد. نگران نباشید - آیا شما گاهی اوقات یا هر روز را از شیردوش استفاده می کنید، راهنمای ما در مورد چگونگی انتخاب یک شیردوش کمک خواهد کرد که یک شیردوش مناسب برای شما و کودک شما پیدا کنید

هنگامی که بارداری دارید،   ممکن است در بالای لیست کارهای خود قرار نگیرد. نانسی شارر هرناندز، مدیر اداره آموزش جهانی در مدلا توضیح می دهد: "در حالی که احتمالا بسیاری از تجهیزات و لوازم کودک را قبل از تولد نوزاد خود خریداری می کنید، زمانی که برای انتخاب   آن را خریداری کنید می توانید کمی صبر کنید.


"البته آماده شدن مهم است و ایده خوبی است که پیش از این با شیردوش ها متفاوت آشنا شوید - اما این تنها زمانی است که کودک شما اینجا است و شما می دانید که وضعیت تغذیه با شیر مادر شما واقعا مورد نیاز شما است."


هر مادر و نوزاد نیازهای مختلفی دارد و این نیازها می توانند در طول دوره تغذیه با شیر مادر و بیان سفر خود تغییر کنند. بنابراین اجازه دهید با نگاهی به دامنه شیردوش در حال ارائه، و سپس عمیق تر به شیردوش مناسب که وضعیت.


کدام نوع شیردوش باید انتخاب کنم؟

با توجه به تکنولوژی شیردوش ، شما سه انتخاب اصلی دارید. درک این ها هنگامی که تصمیم می گیرید از شیردوش چه می خواهید، به شما کمک می کند.


یک پمپ دستی یا الکتریکی؟

پمپ دستی  ارزان تر از مدل های الکتریکی است، آرام و مفید برای بیان گاه به گاه. اما اگر آنها اغلب استفاده شوند، می توانند کار سختی داشته باشند، زیرا شما باید پمپاژ دسته را ایجاد کنید تا خلاء ایجاد شود. پمپ های پمپ های الکتریکی آسان تر و راحت تر از آن استفاده می شود، زیرا موتور برای پمپاژ می شود.


تکنولوژی 2 مرحلهای بیان ترکیبی از رفتار مکیدن نوزاد است. "در ابتدای هر تغذیه با شیر مادر، کودک شما از کوتاهی استفاده می کند و به سرعت رفلکس خود را تحریک می کند. هنگامی که شیر شروع به جریان می کند، او به آرامی، قوی تر مکیدن می کند که شیر را تا حد ممکن می گیرد، تغییر می دهد. "1 نانایی توضیح می دهد. "Medela فن آوری بیان 2 مرحلهای را برای تکرار این الگوی تغذیه ایجاد کرد و یک روش موثر و طبیعی برای بیان بیان کرد." 2،3


به راحتی، شیردوش مدلا همچنین می توانند باتری را با یک باتری قابل شارژ یا باتری های استاندارد AA بکار ببرند.

 

شیردوش یک یا دوبار؟

یک پمپ پمپ الکتریکی تنها برای بیان زمان و زمان ایده آل است. یک پمپ دوششویه (که به طور همزمان شیر را از هر دو  تلقی می کند) برای بیان منظم - حتی به دلایل پزشکی یا به دلیل بازگشت به کار - راحت تر است.


همچنین با دو برابر شدن میزان وقت صرف بیان، یک پمپ دوبار شبیه به طور متوسط ​​18 درصد بیشتر از شیر پمپاژ می کند. این باعث می شود که انتخاب خوبی برای مامورهای مشغول باشد. و شیری که شما دریافت می کنید زمانی که دوبار پمپاژ محتوای چربی و کالری بالاتری دارد .4

 

چرا اجاره یک شیردوش بیمارستان درجه یک سمفونیک Medela سمفونی؟

اگر به طور روزانه هر روز یا با تکیه بر یک شیردوش برای شروع و ساخت شیر ​​شیر خود را بیان می کنید، شیردوش بیمارستانی Symphony را می توانید برای مدت زمانی که به آن نیاز دارید، اجاره دهید. سمفونی دارای الگوهای مکش مبتنی بر تحقیقاتی منحصر به فرد است که برای شروع، ساخت و حفظ تولید شیر تولید شده و آزمایش بالینی انجام شده است و اگر پنج روز اول پس از تولد نوزاد شما پمپ شود، بهتر است از این استفاده کنید. بنابراین بررسی کنید که آیا وجود دارد ایستگاه اجاره ای در نزدیکی شما.

چرا شیردوش Medela را انتخاب می کنید؟

نانیا توضیح می دهد: "در Medela ما اعتقاد داریم که شما بهترین نتایج را با تقلید از طبیعت به عنوان نزدیک ترین ممکن است. "ما یک رکورد چشمگیر سرمایه گذاری در مشارکت های علمی و تحقیقاتی داریم که کشف های مهم جدیدی در مورد آناتومی  و علم شیردهی کرده اند.


"درک اینکه چگونه طبیعت کار می کند، ما را به تولید محصولات بهتر برای حمایت از نوزادان و نوزادان کمک می کند." "به همین دلیل است که پمپ های پمپ الکتریکی ما تکنولوژی 2 مرحلۀ بیان را بیان می کنند و به همین دلیل است که شیردوش یونی مام در بیمارستان دارای یک برنامه آغازین است که سبب تغذیه نوزادان می شود."


انتخاب یک پمپ که به نیازهای شما و شیوه زندگی شما بستگی دارد vox

کدام سینه مناسب برای شما بستگی دارد که چقدر انتظار دارید پمپاژ کنید و جایی که در سفر شیردهی خود هستید. این سفر به سه مرحله تقسیم می شود:


شروع - پنج روز اول

ساخت - روزهای شش تا 30

نگهداری - فراتر از 30 روز

انتخاب شیردوش مناسب بستگی به مرحله ای که در آن هستید، و همچنین وضعیت شخصی، نیازهای کودک شما و نگرش شما به تغذیه با شیر مادر و بیان آن است. نگاهی به سناریوهای زیر و ببینید کدام یک برای شما مناسب است.


کودکم نمی تواند از  تغذیه کند، بنابراین من باید هر خوراکی را بیان کنم

بعضی از نوزادان نمیتوانند شیردهی کنند چون ممکن است دچار کمبود و یا کمبود دچار مشکل شوند. برخی از مادران و نوزادان آنها باید برای درمان پزشکی جدا شوند.

منبع